obol-reklama forum
A+ A A-
Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie

TEMAT: Mocny lek na bóle stawów?

Mocny lek na bóle stawów? 1 rok 10 miesiąc temu #4481

• użytkownik421
  • ( Admin )
  • użytkownik421 Avatar
  • Admin
  • Podziękowania od osób: 543
  • Oklaski: 17
Witam
Mam pytanie - czy ktoś mógłby mi podać nazwy skutecznych, mocnych leków na bóle stricte stawowe ? Czy są to leki typu Ketonal/Tramal/Ibuprofen, czy jakieś inne ?
Pytam, ponieważ
1) jest to chyba trochę nietypowe jak na to forum pytanie, bo dotyczy pewnie bardziej leków przepisywanych przez reumatologów niż lekarzy od kręgosłupa
2) Ketonal/Tramal/Ibuprofen/Nimesil pomagały mi w różnym stopniu na kręgosłup, ale na to co mnie nadal boli - a podejrzewam, że to staw krzyżowo-biodrowy albo biodrowy, nie pomagają prawie w ogóle.

Pozdrawiam
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa przy przenoszeniu magazynu w firmie, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1
Zaloguj się, aby pisać na forum!

Mocny lek na bóle stawów? 1 rok 10 miesiąc temu #4484

• aiga25
  • ( Globalny moderator )
  • aiga25 Avatar
  • Moderator
  • Podziękowania od osób: 297
  • Oklaski: 55
Ja w czasie zapalenia stawów, które mam dość często miałam Trosicam - Meloxicamum, tabletkę rozpuszczającą się w ustach, przez to mniej obciążającą żołądek. Lek ten otrzymałam również na bóle właśnie krzyżowo-biodrowe:). Łącznie z Trosicam miałam Dexak SL, żeby w czasie większego nasilenia bólu szybciej je zwalczyć.
www.doz.pl/leki/p8629-Trosicam
Drugim, który mam wypróbowany jest Aglan oraz Movalis, który jest chyba lekiem "wymiennym"
do Aglanu :)
www.doz.pl/leki/p3590-Aglan
Trzecia pozycja to dość znany Diclac 150 Duo. Też miałam go łączonego z jakimś innym lekiem,
ale teraz nie pamiętam z jakim.
www.doz.pl/apteka/p11535-Diclac_150_Duo_...nianiu_150_mg_10_szt