obol-reklama forum
A+ A A-
Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Odprawa rentowa po ustaniu zatrudnienia

Odprawa rentowa po ustaniu zatrudnienia 1 rok 7 miesiąc temu #5133

• użytkownik421
  • ( Admin )
  • użytkownik421 Avatar
  • Admin
  • Podziękowania od osób: 548
  • Oklaski: 17
Temat dotyczy sytuacji, w której ktoś dostał rozwiązanie umowy o pracę w trakcie przebywania na zasiłku rehabilitacyjnym, a następnie bez żadnego dnia przerwy uzyskał prawo do renty. W takich przypadkach od byłego zakładu pracy może należeć się tzw. "odprawa rentowa".

Więcej w artykule: kadry.infor.pl/kadry/wynagrodzenia/rozli...iu_zatrudnienia.html

Może komuś się przyda :)

Pozdrawiam
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa przy przenoszeniu magazynu w firmie, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1
Zaloguj się, aby pisać na forum!
Za tę wiadomość podziękował(a): elektra

Odprawa rentowa po ustaniu zatrudnienia 1 rok 7 miesiąc temu #5137

• elektra
  • ( Użytkownik )
  • elektra Avatar
  • Ekspert
  • Podziękowania od osób: 64
  • Oklaski: 14
Uzytkowniku 421 a co jezeli zaklad pracy odmowi wyplaty jednorazowego swiadczenia? Ma do tego prawo? Przyklad jest oparty na mojej sytuacji i kolezanki Ja obecnie jestem na takim swiadczeniu i zaklad pracy nie przedluzyl mi umowy poniewaz konczyla sie z data 31.12.2013 r jestem obecnie na swiadczeniu rehabilitacyjnym ktory mam przyznany od 2.10.2013 do 29.04.2014 r czy po tym okresie jezeli dalej otrzymam swiadczenie rehabilitacyjne tak aby te 12 miesiecy wykorzystac w maxie wyjdzie taka sytuacja ze przejde na rente rehabilitacyjna to jest szansa na to ze bede sie mogla o taka jednorazowa odprawe sie ubiegac ?