obol-reklama forum
A+ A A-
Witamy, Gościu
Użytkownik Hasło Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Dyski - jakie badanie?

Dyski - jakie badanie? 4 lata 2 miesiąc temu #466

• skydiver
  • ( Użytkownik )
  • skydiver Avatar
  • Początkujący
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich,czy moze ktos mi podpowiedziec jakie badanie musze wykonac zeby zobaczyc czy dyski pomiedzy kregami sa zdrowe,cale?
Zaloguj się, aby pisać na forum!

Odp: dyski 4 lata 2 miesiąc temu #467

• użytkownik421
  • ( Admin )
  • użytkownik421 Avatar
  • Admin
  • Podziękowania od osób: 548
  • Oklaski: 17
Tutaj jest napisane:

drkregoslup.pl/podstawy/ddd-prawd-falsz

Pytasz z powodu jakichś dolegliwości/urazu?

Pozdrawiam
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa przy przenoszeniu magazynu w firmie, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1
Za tę wiadomość podziękował(a): skydiver

Odp: dyski 4 lata 2 miesiąc temu #468

• skydiver
  • ( Użytkownik )
  • skydiver Avatar
  • Początkujący
Tak

Odp: dyski 4 lata 2 miesiąc temu #469

• skydiver
  • ( Użytkownik )
  • skydiver Avatar
  • Początkujący
Witaj.przeczytalem tego linka co mi podeslales [zmiany zwyrodnieniowe krążka międzykręgowego wykazane w badaniu obrazowym takim jak badanie rezonansu magnetycznego (MRI) nie są równoznaczne z rozpoznaniem choroby.]wiec czy jest jeszcze jakas inna metoda pozwalajaca okreslic konkretnie czy ma sie uszkodzony dysk?,pozdro

Odp: dyski 4 lata 2 miesiąc temu #470

• użytkownik421
  • ( Admin )
  • użytkownik421 Avatar
  • Admin
  • Podziękowania od osób: 548
  • Oklaski: 17
rezonans jak najbardziej potwierdza, że dysk jest uszkodzony. dodatkowo powinno być przez lekarza częściowo przeprowadzone badanie takie jak na filmach na stronie:
drkregoslup.pl/forum/14-Inne/311--Filmy-...tia-badanie-operacja