Odp: Ból odcinka lędźwiowego i sport
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek lędźwiowy › Ból odcinka lędźwiowego i sport › Odp: Ból odcinka lędźwiowego i sport
Ok to lecimi od po początku…
Bo z tego co on Ci powiedzial to widze ze to jeden z takich ktorych nalezy omijac. Tak jak pisal Administrator “mnostwo moich kolegów po fachu produkuje inwalidow”- mysle ze to moze byc jeden z takich predkich neurochirurgów. Ale trzeba to zweryfikowac.
jest to lekarz polecany z tej strony,poświęcił mi dosyć dużo czasu tłumacząc wszystko nawet rozrysowywaliśmy cały kręgosłup i pokazywał co i jak,do tego mam zrobić zdięcie rtg boczne kregosłupa od th 10 w dół z objęciem panewki stawu biodrowego i że będzie wyliczał hmm już dobrze nie pamiętam stabilność kręgosłupa bodajże.
a do tego nie chciał za wizyte nawet 1zł a pracuje w największym chyba łódzkim szpitalu.
nie znam się na lekarzach ale on wydawał się wiedzieć o czym mówi byłem juz u 3 innych co prawda nie neurochirurgów ale żaden nie zauważył tego co on.
co prawda mówił ze dla niego albo operacja bo to jego praca, albo nic znaczy dbanie o siebie i lekka aktywność fizyczna która tylko odwlecze operacje na x lat przykładowo.
Administrator tutaj wpadnie napewno cos pomoze. Bo jak dla mnie to tak jak napisal suchy decyzja o operacji jest bardzo kontrowersyjna.
dokładne objawy:
boli od sierpnia pamietam dokładnie ten trening,był wytrzymałościowo-siłowy dużo skipów,skoków,kolana do klatki piersiowej,mostki,pajacyki,nożyce,przysiady wszystko bodajże w 3 seriach z dużą intensywnością do tego był to trening idywidualny czyli ja sam i trener,były co prawda przerwy na odpoczynek między seriami ale to inaczej niż w grupie.