2x M6 lędźwiowy + 2x M6 szyjny
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Po operacji › 2x M6 lędźwiowy + 2x M6 szyjny
- Ten temat ma 73 odpowiedzi, 14 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 year, 6 months temu przez
meciasowy.
-
AutorWpisy
-
31 lipca 2016 o 09:26 #60029
@zap3 – a odbiegając trochę od tematu, to jak Ty się czujesz z tymi dwoma M6 w lędźwiowym? Jak Ci się funkcjonuje w porównaniu do zdrowego kręgosłupa? Uprawiasz jakiś sport, jesteś aktywny zawodowo? Nie wiem czy to gdzieś opisywałeś – jeśli tak to chyba mi umknęło, a jeśli nie to zachęcam do napisania co nieco np. w dziale http://forum.drkregoslup.pl/forum/o-nas , albo w http://forum.drkregoslup.pl/forum/Po-operacji/2063-co-da%C5%82a-ci-operacja-operacje . Mnie np. bardzo interesuje jak się czujesz z takimi implantami. Co prawda sam nie mam już żadnych szans takich kiedyś mieć, ale ciekawi mnie jak dobre one są dla aktywnego funkcjonowania.
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
31 lipca 2016 o 09:26 #48350@zap3 – a odbiegając trochę od tematu, to jak Ty się czujesz z tymi dwoma M6 w lędźwiowym? Jak Ci się funkcjonuje w porównaniu do zdrowego kręgosłupa? Uprawiasz jakiś sport, jesteś aktywny zawodowo? Nie wiem czy to gdzieś opisywałeś – jeśli tak to chyba mi umknęło, a jeśli nie to zachęcam do napisania co nieco np. w dziale http://forum.drkregoslup.pl/forum/o-nas , albo w http://forum.drkregoslup.pl/forum/Po-operacji/2063-co-da%C5%82a-ci-operacja-operacje . Mnie np. bardzo interesuje jak się czujesz z takimi implantami. Co prawda sam nie mam już żadnych szans takich kiedyś mieć, ale ciekawi mnie jak dobre one są dla aktywnego funkcjonowania.