6 dni po discektomii endoskopowej boli bardziej
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Po operacji › 6 dni po discektomii endoskopowej boli bardziej
- Ten temat ma 79 odpowiedzi, 7 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 4 years, 8 months temu przez
szaruszek.
-
AutorWpisy
-
20 września 2018 o 07:17 #48636
Jestem po discektomii endoskopowej wykonanej przez dr Winklera. Mija 6 dzień a mnie nerw boli bardziej niż przed operacją i w dodatku cały czas w każdej pozycji. Nie mogę spać nawet bez przeciwbólówek. Dr mówi że nerw może być podrażniony po operacji. Proszę napiszcie cz to minie. Jestem przerażona.
20 września 2018 o 18:06 #63278Jeśli ból w tym samym miejscu ale silniejszy, to pewnie jest tak jak lekarz mówi 🙂
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
21 września 2018 o 06:29 #63280Ale czy to możliwe żeby po małoinwazyjnym zabiegu nerw był aż tak mocno podrażniony?
21 września 2018 o 10:03 #63282Możliwe, przy małoinwazyjnym chyba nawet bardziej prawdopodobne.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
21 września 2018 o 11:10 #63284Dziękuję Użytkowniku 421 za odpowiedź. Zapytam jeszcze ile czasu takie rwanie może się utrzymywać?
21 września 2018 o 11:33 #63285U mnie było tak że do miesiąca się utrzymywało i w pierwszym miesiącu można było spodziewać się wszystkiego, natomiast jeśli przed upływem 3 miesięcy nie następowała znaczna systematyczna poprawa, albo całkowite ustąpienie objawów, to wychodziło potem w MRI że coś jest nadal nie tak.