[ Art. ] Paracetamol a ból kręgosłupa lędźwiowego
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Terapia bólu › [ Art. ] Paracetamol a ból kręgosłupa lędźwiowego
- Ten temat ma 6 odpowiedzi, 4 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 8 years, 5 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
8 października 2014 o 10:22 #48015
Paracetamol ‘does not ease low-back pain’
http://www.medicalnewstoday.com/articles/280112.php
cyt. “Low-back pain is the main cause of disability worldwide and paracetamol – also known as acetaminophen – is currently the first port of call in terms of reducing pain and speeding recovery. However, a large randomized trial published in The Lancet investigates the efficacy of paracetamol for acute low-back pain and finds it performs no better than a placebo. “
Coś mi się ciśnie na język ale się ugryzę i nie napiszę.
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
Za tą wiadomość podziękował(a): tomek8 października 2014 o 11:44 #55398Przeczytalem,i jak dla mnie tak naprawde,nie biore sobie tego do glowy ani serca :cheer: ,poniewaz sam stosuje paracetamol dlugi czas,czasem sam czasem w polaczeniu z innymi lekami i mi pomaga 🙂 czy ktos-nie mam na mysli Ciebie uzytkowniku421 😉 -w to wierzy czy nie-jego sprawa.
Jesli mam do wyboru przy roznych nasileniach bolu-paracetamol,NLPZ,opioidy,etc-wiadomo ze kazdy bedzie wybieral mniejsze zlo,liczac na zredukowanie swojego bolu,Ja nadal bede stosowal paracetamol 🙂 🙂