Artroplastyka L4/L5
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek lędźwiowy › Artroplastyka L4/L5
- Ten temat ma 36 odpowiedzi, 1 odpowiedź, a ostatnio został zaktualizowany 2 weeks, 1 day temu przez
Lukmar.
-
AutorWpisy
-
27 lutego 2016 o 11:58 #48286
Jak w temacie przeszedłem operację wstawienia sztucznego dysku L4/L5 – Aesculap Active L. Jak po całkowitym zakostnieniu, czyli po około roku mają się sprawy ze sportem ?? Można uprawiać czy raczej trzeba sobie odpuścić ? Lekarz mówi że można, ale wole sie upewnić 🙂
27 lutego 2016 o 14:01 #58885Nie wiem czy nie jesteś tu pierwszą osobą z implantem ruchomym w odcinku lędźwiowym, więc może być trochę mało informacji na ten temat wśród forumowiczów 🙂 Z ciekawość: ile kosztowała operacja? Bo to chyba nie z NFZ?
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
28 lutego 2016 o 10:50 #5889128 lutego 2016 o 18:33 #58892A jaka jest historia odcinka l3/l4? Masz wyjęte śruby po zroście czy to była jakaś inna metoda?
Jak sie czułeś po pierwszej operacji? i jak teraz sie czujesz po Active L? Boli?Za tą wiadomość podziękował(a): uzytkownik42128 lutego 2016 o 19:25 #58893Dołączam się do pytania @wrongbit’a jako że bardzo mnie to interesuje w mojej kwestii.
Dodatkowo: co to za prążki poziome i pionowe na RTG?
Z przedniego dostępu tylko operacja? Jeśli można zapytać to gdzie takie coś robią?
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
29 lutego 2016 o 08:40 #58901historii L3/L4 nie ma, taki się urodziłem i dowiedziałem się o tym w lipcu 2015… kiedy nawalił mi dysk L4/L5. Nic z tym nie robiłem, tak chyba musi zostać.