bezpłatna konsultacja u fizjoterapeuty
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Rehabilitacja / fizjoterapia › bezpłatna konsultacja u fizjoterapeuty
- Ten temat ma 6 odpowiedzi, 2 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 5 years, 7 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
6 lutego 2018 o 12:44 #48555
Dzień dobry,
mam do rozdania 20 bezpłatnych zaproszeń na terapię indywidualną u fizjoterapeuty.
Zapraszam osoby zainteresowane, z okolic Warszawy i Ożarowa Mazowieckiego, do kontaktu na adres e-mail: a.hankiewicz@naszaklinika.com.pl
Pozdrawiam.28 lutego 2018 o 14:31 #62635Czekam na coś podobnego w Łodzi 🙂 Pozdrawiam!
28 lutego 2018 o 15:57 #62638@gocha – a czemu zawdzięczamy Twoją wizytę na tym forum poza opowieściami o pięknych okolicznościach przyrody?
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
1 marca 2018 o 08:35 #62642Są pewne okoliczności 🙂
Ja sama jestem zdrowa, to znaczy nie mam żadnego zwyrodnienia stawów ani kłopotów z kręgosłupem – jak na razie, bo mam 35 lat i staram się nie zaniedbywać aktywności: choćby fitness a latem wycieczki górskie.
Ale mój mąż ma problem ze zwyrodniałym stawem biodrowym. Był z tym kiedyś u lekarza i odbył rehabilitację, która pomogła, ale nie na długo. Teraz ból powraca a każde wyjście na łyżwy, czy gdzieś, musi później odpokutować bólem biodra. Niestety nie sposób go wypchnąć znów do lekarza, taki typ. Pomyślałam, że dowiem się tutaj czegoś wartościowego i poczytam o Waszych doświadczeniach, ale skłoniona pańskim pytaniem od razu przejdę do rzeczy: