Ból kręgosłupa – Leki Opioidowe
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Terapia bólu › Ból kręgosłupa – Leki Opioidowe
- Ten temat ma 123 odpowiedzi, 19 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 year, 7 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
6 lipca 2014 o 23:13 #47955
Próbował ktoś może medycznej marihuany a dokładnie olejku CBD w walce z kręgosłupem?
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
6 lipca 2014 o 23:35 #54810Zacznę pierwszy. Ponieważ brałem już trochę przydużo różnych leków na różne dolegliwości (Ketonal albo Tramal na bóle kręgosłupa, Olfen na ból stawu krzyżowo-biodrowego, Mydocalm na spinanie się mięśni po dłuższej aktywności, dodatkowo coś na spanie z powodu problemów z zasypianiem (nadpobudliwość przez ból i problem z “wyciszeniem się” do snu) postanowiłem sprawdzić, czy mocniejszy lek nie zastąpiłby tego wszystkiego. Padło na Bunondol 0.2mg. Mam sceptyczne podejście do takich leków, bo chociaż po morfinie w zastrzykach w szpitalu czułem się bardzo dobrze i nie miałem żadnych skutków ubocznych, to po Tramalu w tabletkach w dawce większej niż 75mg zawsze wymiotowałem. No ale pomyślałem że jakby się te wszystkie dało zastąpił jednym skutecznym to byłoby zdrowiej.