Ból kręgosłupa – Leki Przeciwpadaczkowe
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Terapia bólu › Ból kręgosłupa – Leki Przeciwpadaczkowe
- Ten temat ma 21 odpowiedzi, 11 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 2 years, 10 months temu przez
montis.
-
AutorWpisy
-
13 czerwca 2014 o 05:26 #47943
Witam
Niektóre leki przeciwpadaczkowe są przepisywane pacjentom z przewlekłymi dolegliwościami bólowymi, najczęściej przez Poradnie Leczenia Bólu.
Wątek zakładam dla tych z Was, którzy mieli okazję sprawdzić na sobie działanie leków przeciwpadaczkowych w zwalczaniu dolegliwości bólowych kręgosłupa.
Jeśli możecie – podzielcie się swoimi doświadczeniami z innymi.
Napiszcie co braliście/bierzecie, i czy to Wam pomaga, tudzież w jakim stopniu. Czy są jakieś skutki uboczne ?- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
13 czerwca 2014 o 06:05 #54590Przykładowe info od ludzi, którym na bóle kręgosłupa został zapisany Gabapentin: http://www.drugs.com/answers/is-gabapentin-appropriate-for-sciatic-nerve-pain-273509.html
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
13 czerwca 2014 o 08:54 #54591Pisałem już o tym ale w pobocznym temacie. Ja mam GABAPENTIN. Mam brać na pieczenie/palenie stopy itp.