Ból stawów KB przy kaszlu – miał ktoś..?
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Po operacji › Ból stawów KB przy kaszlu – miał ktoś..?
- Ten temat ma 7 odpowiedzi, 6 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 4 years, 4 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
7 maja 2019 o 21:22 #48731
Mam długą stabilizację L2-S1 i do przeciążania stawów krzyżowo-biodrowych się już prawie przyzwyczaiłem, staram się robić tak żeby nie bolały.
Natomiast od kilku dni mam stan podgorączkowy i kaszel – i tu ciekawostka: jeśli leżę z rozluźnionymi mięśniami i zakaszlę to pojawia się silny krótki ból w stawach krzyżowo biodrowych :blink:
Czy ktoś z Was miał/ma taki efekt, albo czy to o czymś nienormalnym świadczy, np. jakimś zbytnim przeciążeniu stawów kb albo jakichś ich stanie zapalnym?
Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek wcześniej taki efekt miał że jak kaszlę to chwytam się za bolące wtedy stawy kb :side:- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
8 maja 2019 o 05:51 #64444Mnie przy kaszlu nic nie boli bardziej, ale jak chodziłem do neurologa, to on zawsze pytał się o to, obok pytań na temat wypróżniania, oddawania moczu oraz testu chodzenia na palcach. Wiem, że przy kichaniu wzrasta ciśnienie płynu rdzeniowo-mózgowego i przy dyskopatii potrafi pogilgać plecy prądem. Z kaszlem jest podobnie. Grunt to nie zatykać szczelnie ust i nosa podczas kichania i kaszlenia.
8 maja 2019 o 09:43 #64446Przed operacją też tak miałem kaszel,kichanie i jak brałem głeboki oddech.