Boląca skolioza
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Skolioza › Boląca skolioza
- Ten temat ma 14 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 11 years, 2 months temu przez
alus.
-
AutorWpisy
-
17 września 2011 o 05:59 #47365
Wynik rezonansu magnetycznego lędźwiowo-krzyzowego odcinka kręgosłupa wykonano w obrazach T1 i T2 -zależnych, w sekwencjach FSE, FRFSE, STIR, w płaszczyznach poprzecznych i strzałkowych. Na poziomach L3-L4 i L4-L5 widocne są tylno-prawoboczne wypukliny tarcz m/k zwężające prawe otwory m/k, bez ewidentnego modelowania korzeni nerwowych. Stożek rdzenia bez zmian ogniskowych.
Skoliozę idiopatyczną II stopnia (prawostronną) rozpoznano u mnie w podstawówce. Jeździłam 4-5 razy do Ameryki do Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci. Skrzywienie wynosiło wtedy 34 stopnie. Nosiłam 2 lata gorset,który nic nie pomógł niektórzy twierdzili,że nawet zaszkodził.
Minęło trochę czasu 🙂
Teraz mam 25 lat, pracuję od roku – fizycznie. Odczuwam dosyć intensywnie bóle kręgosłupa. Głównie odcinek lędźwiowy czasem piersiowy. Do tego towarzyszą kujące bóle z lewej strony klatki piersiowej -obok serca. Po lewej łopatce/barku przechodzą mrówki/dreszcze … to samo dzieje się z lewa nogą- drętwieje i boli. Cos jak rwa kulszowa.