Ceny usunięcia dyskopatii prywatnie. ?
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek lędźwiowy › Ceny usunięcia dyskopatii prywatnie. ?
- Ten temat ma 9 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 7 years, 3 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
10 grudnia 2015 o 19:01 #48227
Jaki jest koszt usunięcie przepukliny L5/S1 endoskopowo/laserowo prywatnie nie na NFZ. Dzwoniłem do jednego niepublicznego ośrodka (okolice Katowic) i był to koszt 6k PLN. Czy można gdzieś liczyć na niższe ceny, czy raczej taniej nigdzie nie znajdę ?.
10 grudnia 2015 o 21:42 #58174Proponuję podzwonić dalej samodzielnie. A o metodach “laserowych” najpierw poczytać, np. na pierwszej stronie z Google z brzegu – w punkcie 2 tej strony: http://www.kcmclinic.pl/pl/dla-pacjentow/oferta/neurochirurgia,480.htm (to jest przypadkowa strona znaleziona przez Google a bynajmniej nie reklama kogokolwiek/czegokolwiek).
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
15 grudnia 2015 o 10:30 #58191Tanio czy dobrze ??? zależy na ile się ceni swoje zdrowie. Jakbym miał pewność, że będzie dużo lepiej to bym sobie zapłacił bo akurat mnie stać. Ale nikt nie daje gwarancji, szczególnie jak nie ma jednoznaczności w wynikach……więc czekam na NFZ…Jeżeli prywatnie to na pewno trzeba zasięgnąć opinii o danym miejscu. Żeby czasami nie zapewniali że mają najnowocześniejsze metody laserowe, plazmowe czy też dystraktory które są panaceum na wszystkie dolegliwości. Nie raz był płacz i zgrzytanie zębów po takich klinikach i potem ratunek w normalnych szpitalach wyspecjalizowanych w leczeniu kręgosłupów. Zalecam ostrożność…….