Egipt – uważajcie jakie leki ze sobą bierzecie
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Terapia bólu › Egipt – uważajcie jakie leki ze sobą bierzecie
- Ten temat ma 11 odpowiedzi, 6 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 4 years, 10 months temu przez
daro.
-
AutorWpisy
-
5 listopada 2017 o 02:33 #48529
Brytyjka zawiozła swojemu mężowi cierpiącemu na bóle kręgosłupa do Egiptu Tramal i Naproxen.
Grozi jej za to 25 lat więzienia lub nawet kara śmierci.
Wniosek z tego taki, żeby uważać co się ze sobą zabiera w podręcznej apteczce jadąc do innego kraju – dla nas kręgosłupowców są to zwykłe codzienne leki, dla nich w islamskim Egipcie powód do więzienia lub zabicia.. Przerażające.Link: http://www.polishexpress.co.uk/brytyjka-wiozla-do-egiptu-leki-dla-meza-grozi-jej-kara-smierci
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
5 listopada 2017 o 09:40 #62100300 tabletek na raz to mi by lekarz nie przepisał …
100 najwiecej … przy takiej ilości to Brytyjka powinna dowiedzieć sie co można a co nie ..
Nie zapominajmy ze są ro leki odurzająceSama sobie winna
5 listopada 2017 o 13:50 #62101Piszą, że pojechała tam na 2-tygodniowy urlop, a jej mąż który jest po urazie kręgosłupa mieszka w Egipcie. Jeździła tam kilka razy do roku – pewnie za każdym razem mu przywoziła zestaw na dłużej. Nie wiedziała że tam to jest traktowane na równi z marihuaną i całkowicie zakazane nawet jako leki – https://www.theguardian.com/world/2017/nov/04/british-woman-languishes-in-egypt-jail-for-carrying-painkillers
Wynika z tego że jakbyś miała przy sobie te 100szt wjeżdżając do Egiptu to dostałabyś pewnie 7.5 roku więzienia.
@melodia – sama sobie śmierci czy 25-letniego więzienia za ten środek pro-wymiotny winna..?Wychodzi że za 1 tabletkę nawet wsadzają do więzienia.