Implant dysku ruchomego typu prodisc itp w kregoslupie ledzwiowym poziom L4/L5
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Urazy i schorzenia rdzenia kręgowego › Implant dysku ruchomego typu prodisc itp w kregoslupie ledzwiowym poziom L4/L5
- Ten temat ma 63 odpowiedzi, 7 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 2 years, 7 months temu przez
goka.
-
AutorWpisy
-
6 marca 2020 o 22:33 #48926
Czesc,
Proszę o wszystkie mozliwe informacje dotyczace takiej operacji. Od artykulow naukowych (moga byc po ang.)
Po komentarze osob ktore przeszly operacje.
Czy Polscy chirurdzy maja w tym zakresie doswiadczenie. Jakie kliniki/neurochirurgow polecicie?
Czeka mnie najprawdopodobniej w niedalekiej przyszlosci.
Bede wdziecxna za wszelkie informacje w tym temacie
Pozdrawiam!6 marca 2020 o 22:41 #67024http://www.ispine.org/forum/surgical-outcomes-blogs/
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
9 marca 2020 o 19:03 #67027w moim temacie jest troche informacji
http://forum.drkregoslup.pl/forum/o-nas/4640-wilku25
https://www.adrsupport.org/forums/
https://www.facebook.com/groups/109038014924/
http://adrsupportuk.com/
http://lifeafteradr.com/Za tą wiadomość podziękował(a): uzytkownik42131 marca 2020 o 09:18 #67059dziękuję za materiały- niektóre są mi znane.
W jakiej klinice przyjmuje ten doktor Desai?Pozdrawiam,
MK31 marca 2020 o 09:21 #67060Cześć, czy orientujesz się jaka klinika/szpital w Polsce jest godne polecenia w kontekście adr- esp lp?
Biorę pod uwage Niemcy ale koszty są ogromne.
W idealnym świecie chciałabym zrobic operację w Pl ale zastanawiam się jaka klinika ma najnowsze dyski (esp) i najwiekszą ilośc wykonywania tych zabiegów.
Mam wrażenie, że w Niemczech to chleb powszedni a o PL ciezko znaleźć jakieś info.Pozdrawiam,