IMPLANT ruchomy dysku
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek lędźwiowy › IMPLANT ruchomy dysku
- Ten temat ma 61 odpowiedzi, 11 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 year, 11 months temu przez
tomek782.
-
AutorWpisy
-
1 lipca 2019 o 10:51 #48774
Cześć.
Czy ktoś ma wstawiony implant ruchomy dysku w odcinku lędźwiowym ? Bardzo proszę o wszelkie informacje na temat ruchomych dysków ponieważ najprawdopodobniej czeka mnie tego typu operacja. Jestem po usunięciu masywnej przepukliny L5-S1 14 mm i teraz ze względu zapadnięcia się przestrzeni międzykręgowej jest propozycja takiej operacji. Ma to pomoc w walce z przewlekłym bólem.
Pozdrawiam1 lipca 2019 o 14:07 #65250Jest co najmniej kilka takich osób, i pisały o tym sporo w swoich wątkach. Pierwszy z brzegu – http://forum.drkregoslup.pl/forum/Po-operacji/4632-2x-m6-l%C4%99d%C5%BAwiowy-2x-m6-szyjny?limitstart=0
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
1 lipca 2019 o 14:09 #65251Można wiedziec jakiego typu implant i który lekarz Ci to zaproponował?
Ogolnie u Polskich lekarzy z tego co zauważyłem pojęcie słowa ADR działa jak Płachta na byka…
1 lipca 2019 o 14:27 #65253Może takie szczegółowe informacje jak nazwiska i terminy w sytuacji jak ktoś jeszcze jest przed operacją to dawajcie jak już na priv, nie ma chyba co zapeszać przed operacją.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
1 lipca 2019 o 15:55 #65254quote użytkownik421″ post=17821:Może takie szczegółowe informacje jak nazwiska i terminy w sytuacji jak ktoś jeszcze jest przed operacją to dawajcie jak już na priv, nie ma chyba co zapeszać przed operacją.Ja tez jestem ciekaw;d