Motywacja przedoperacyjna
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Leczenie chirurgiczne › Motywacja przedoperacyjna
- Ten temat ma 15 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 11 years, 1 month temu przez
uzytkownik42.
-
AutorWpisy
-
12 grudnia 2011 o 17:46 #47465
EDIT: link do obrazka który tu był niestety jest nieaktualny a nie potrafię odnaleźć aktualnego
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
12 grudnia 2011 o 17:50 #50420Ten obrazek pojmuje dwuznacznie hehe 😉
12 grudnia 2011 o 17:53 #50422Po tym jak Administrator przedstawił jaką kartkę trzeba podpisać u nich w szpitalu, to ja też 😉 Ja się i tak boję szpitali, a ten jeszcze wymyśla takie cuda.
12 grudnia 2011 o 22:05 #50431to nie cuda to nowoczesna chirurgia. Nie znoszę gadania “w 25 procentach może się zdarzyć…”. Dla każdego pacjenta, któremu się wydarzy powikłąnie jest 100% i nie ma odwrotu. Operacja to nie żarty! Tak przy okazji owa zgoda na zabieg jest inspirowana formularzem z University of Virginia.
- dr hab. Grzegorz Miękisiak, prof. nadzw.
specjalista neurochirurg
Specjalistyczny Szpital im. T. Marciniaka we Wrocławiu
Umów wizytę we Wrocławiu
12 grudnia 2011 o 22:18 #50432EDIT: link do obrazka który tu był niestety jest nieaktualny a nie potrafię odnaleźć aktualnego
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
12 grudnia 2011 o 22:18 #50433a ten formularz nie jest tylko po to żeby szpital się zabezpieczył przed ewentualnymi roszczeniami finansowymi po “nieudanych” zabiegach?