Odprawa rentowa po ustaniu zatrudnienia
Strona główna › Fora › Pozostałe tematy › Praca, Ubezpieczenia, Odszkodowania, itd. › Odprawa rentowa po ustaniu zatrudnienia
- Ten temat ma 4 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 8 years, 5 months temu przez
elektra.
-
AutorWpisy
-
18 stycznia 2014 o 09:21 #47863
Temat dotyczy sytuacji, w której ktoś dostał rozwiązanie umowy o pracę w trakcie przebywania na zasiłku rehabilitacyjnym, a następnie bez żadnego dnia przerwy uzyskał prawo do renty. W takich przypadkach od byłego zakładu pracy może należeć się tzw. “odprawa rentowa”.
Więcej w artykule: http://kadry.infor.pl/kadry/wynagrodzenia/rozliczanie_wynagrodzen/artykuly/670968,odprawa_rentowa_po_ustaniu_zatrudnienia.html
Może komuś się przyda 🙂
Pozdrawiam
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
Za tą wiadomość podziękował(a): elektra18 stycznia 2014 o 12:03 #53612Uzytkowniku 421 a co jezeli zaklad pracy odmowi wyplaty jednorazowego swiadczenia? Ma do tego prawo? Przyklad jest oparty na mojej sytuacji i kolezanki Ja obecnie jestem na takim swiadczeniu i zaklad pracy nie przedluzyl mi umowy poniewaz konczyla sie z data 31.12.2013 r jestem obecnie na swiadczeniu rehabilitacyjnym ktory mam przyznany od 2.10.2013 do 29.04.2014 r czy po tym okresie jezeli dalej otrzymam swiadczenie rehabilitacyjne tak aby te 12 miesiecy wykorzystac w maxie wyjdzie taka sytuacja ze przejde na rente rehabilitacyjna to jest szansa na to ze bede sie mogla o taka jednorazowa odprawe sie ubiegac ?