[ Prośba ] Używanie polskich liter we wpisach
Strona główna › Fora › Pozostałe tematy › Inne › [ Prośba ] Używanie polskich liter we wpisach
- Ten temat ma 13 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 8 years temu przez
emem.
-
AutorWpisy
-
21 października 2014 o 08:10 #48025
Mam do Was prośbę: jeśli tylko możecie (macie sprzęt, który na to pozwala, i nie mieszkacie w kraju w którym nie używa się komputerów/tabletów/smartfonów bez polskich znaków), to używajcie w wypowiedziach polskich znaków. Wypowiedź bez nich czyta się o wiele dłużej i gorzej. Staram się w miarę możliwości poprawiać wszystkie takie wypowiedzi, ale jeśli jest ich dużo to jest to syzyfowa praca. Czasami przez brak polskich liter po prostu się nie ma ochoty czytać długiej wypowiedzi.
Nie chciałem tego robić, ale jednak zamieszczę muzyczną wersję tej prośby:
Dziękuję w imieniu wszystkich czytających i pozdrawiam serdecznie 🙂
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
Za tą wiadomość podziękowali: emem, tomek, aiga25, perszing3721 października 2014 o 10:50 #55544hahaha piosenka rewelacyjna 😉
Masz 100% racji, co do polskich znaków. Dużo łatwiej się czyta jeżeli takie występują. Nie trzeba np. 2 razy zdania czytać, żeby dokładnie zrozumieć jego sens.
Postaram się również poprawiać wpisy, które z różnych powodów nie mają polskich liter.
Mi się zdarza nie używać, gdy odpisuję z tableta lub komórki, ale teraz postaram się to zmienić 😉
Jeszcze proponuję jak już admini i moderatorzy mają coś zmieniać, to jeszcze błędy ortograficzne, bo niektóre kłują w oczy 😉 Ale to już takie mniej istotne.
PozdrawiamHidden