Rehabilitacja ambulatoryjna w ramach NFZ
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Rehabilitacja / fizjoterapia po operacji › Rehabilitacja ambulatoryjna w ramach NFZ
- Ten temat ma 10 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 8 years, 9 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
21 maja 2014 o 14:14 #47928
Cześć
Mam pytanie: czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim, jak rehabilitacja niestacjonarna w ramach NFZ ?
Chodzi mi o ćwiczenia na miejscu, bez wyjazdu do ośrodka turystyczno-dancingowego.
Jeśli tak, to jak to wygląda? Czy potrzeba skierowanie podobnie jak na rehabilitację stacjonarną? Czy trwa to również 21 dni ? Czy jest szansa na selektywne zabiegi dostosowane stricte do potrzeb, czy jest to typowy pakiet prądo-światło-ogólnorehabilitacyjny ?
Szukałem póki co prywatnych rehabilitacji, ale sam dostęp do sali gimastycznej kosztuje 50zł za godzinę, czyli ponad dwa razy tyle co basen i wstęp na siłownię łącznie.
Pozdrawiam- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
21 maja 2014 o 15:52 #54418Użytkownik – powiem tak mnie po żadnej operacji nikt nigdy nie wysyłał do ośrodków rehabilitacyjnych, a jedynie na takie stacjonarne koło domu. Po pierwszej operacji discektomii neurolog kilkakrotnie wysyłała mnie na rehabilitacje ambulatoryjne i wyglądało to tak :
Na skierowaniu na rehabilitacje pisała jedynie prady tens, laser, pole magnetyczne + ćwiczenia
i trwało to 10 dni. Ćwiczenia były w grupie po 10 osób + instruktorka , która pokazywała co robić i każdy wykonywał za nią. Możliwe, że gdybyś poszedł do lekarza rehabilitanta na NFZ to ustawiłby ci ćwiczenia jakieś indywidualnie specjalnie pod ciebie.- 2011 - Discektomia lędzwiowa L5/S1, 2013 - TLIF L5/S1 (skopane), 2014 - Odbarczenie lewego korzenia przez implant droga foraminotomii L5/S1