Tomografia i rezonans bez limitów. Minister obiecuje krótsze kolejki
Strona główna › Fora › Pozostałe tematy › NFZ › Tomografia i rezonans bez limitów. Minister obiecuje krótsze kolejki
- Ten temat ma 6 odpowiedzi, 2 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 3 years, 10 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
12 listopada 2019 o 02:14 #48854
Tomografia i rezonans bez limitów. Minister obiecuje krótsze kolejki
Judyta Watoła
4 marca 2019 | 18:26- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
12 listopada 2019 o 08:58 #66364Prywatne gabinety rezonansu i tomografii go nienawidzą, minister poznał jeden prosty trik… Chciałem zrobić rezonans w maju, kazali mi czekać prawie 4 miesiące
12 listopada 2019 o 10:28 #66365Prywatnie czy na NFZ?
Podobno w każdym województwie jest jakaś pracownia w której termin jest do 14 dni
Kolejki można sprawdzać na https://terminyleczenia.nfz.gov.pl- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
12 listopada 2019 o 11:01 #66366quote użytkownik421″ post=19050:Prywatnie czy na NFZ?
Podobno w każdym województwie jest jakaś pracownia w której termin jest do 14 dni
Kolejki można sprawdzać na https://terminyleczenia.nfz.gov.plNa NFZ. Kliknąłem w ten link, co wysłałeś i wychodzi na to, że najbliższy wolny termin w szpitalu obok mnie dla pacjentów stabilnych jest za 10 dni. Czy muszę mieć skierowanie na rezonans, jeśli miałem 5 miesięcy temu operacje, lub czy takie skierowanie może wypisać internista?Czy jest sens robienia rezonansu odcinka lędźwiowego, jeśli dzisiaj będę miał tomografię?