[VideoBlog] Po discektomii/laminektomii L5/S1
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Po operacji › [VideoBlog] Po discektomii/laminektomii L5/S1
- Ten temat ma 21 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 2 years, 9 months temu przez
chien.
-
AutorWpisy
-
2 czerwca 2019 o 11:17 #48748
Bardzo dobry przykład na to że stan ocenia się 1 m-c i 3m-ce po operacji, a nie z dnia na dzień.
2018.11.21
2018.12.03
2019.02.10
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
2 czerwca 2019 o 13:00 #64729Mam nadzieję, że moja historia po operacji będzie przynajmniej taką, jak u niej. Choć wolałbym oczywiście stałą poprawę od razu
2 czerwca 2019 o 13:16 #64730No ale o tym czy poprawa jest stała można się przekonać dopiero po czasie.. Po operacji tak jak ona mówi są wzloty i upadki, najważniejsze to jakoś to przejść no i sobie nie zaszkodzić w chwilach wzlotów tylko odczekać aż się to wygoi. Widać nawet po jej minie jak ogromna radość na początku a jakie wyważenie po 3 miesiącach. Ja przestrzegam innych bo po miesiącu huraoptymizmu zacząłem pracować fizycznie i jeździć na rowerze górskim pod górki, trochę niesiony falą nacisku na sukces w tamtym czasie i chęcią szybkiego powrotu do pracy po roku czekania na operację w skrajnych bólach, i tak w 2 czy 3 tygodnie od rozpoczęcia aktywności wylądowałem w trybie mega-pilnym na reoperacji z niedowładem nóg, a było naprawdę bardzo dobrze póki intensywnie nie “wróciłem do życia”. Tutaj przykład ówczesnej propagandy natychmiastowego sukcesu: http://forum.drkregoslup.pl/forum/Artyku%C5%82y-literatura-publikacje-filmy/4648-artyku%C5%82-jazda-konna-na-drugi-dzie%C5%84-po-discektomi?limitstart=0