[VideoKronika] Po operacji mikrodiscektomii L5/S1
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek lędźwiowy › [VideoKronika] Po operacji mikrodiscektomii L5/S1
- Ten temat ma 6 odpowiedzi, 2 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 9 years, 3 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
29 listopada 2013 o 15:46 #47842
Czyjaś wideokronika 1, 10 i 20 dni po udanej operacji mikrodiscektomii.
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
29 listopada 2013 o 18:35 #53388Fajne filmiki, przydatne info 🙂 widze ze ludzie nie wspieraja sie specjalnie suplementami, a moze powinno sie. Ja mysle o mace np, kolagenie, magnez wapno.
29 listopada 2013 o 19:26 #53389Wszystko co nie zaszkodzi a może pomóc jest dobre 🙂 No ale gość sportowiec, a przez 20 dni dał sobie spokój z czymkolwiek poza spacerami, co chyba potwierdza, że mimo, że się da dużo robić zaraz albo na drugi dzień po takiej operacji jeśli przebiegnie idealnie, to lepiej odczekać.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C