Wynik MRI
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek lędźwiowy › Wynik MRI
- Ten temat ma 41 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 7 years, 3 months temu przez
zibi54.
-
AutorWpisy
-
14 maja 2016 o 18:26 #4832215 maja 2016 o 15:37 #59633
L4/L5 i L5/S1 ewidentnie nieciekawe, do oceny MRI (nie opisu) przez spacjalistę.. Leczenie pewnie uzależnione będzie od uciążliwości i długości trwania objawów.
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
Za tą wiadomość podziękował(a): zibi5415 maja 2016 o 18:36 #59634Najgorzej, że muszę wyjechać na 7 tygodni do pracy (Niemcy). Parodia ale realia, na leczenie trzeba zarobić. Ponadto jak wspomniałem wcześniej medykamenty nie działają.
15 maja 2016 o 21:16 #59635Nie wiem jak jest w Niemczech, ale rozmawiałem z dwiema osobami z których jedna miała operację kręgosłupa we Włoszech, druga w Holandii (bo ostry problem pojawił się w trakcie pobytu tam), obaj byli bardzo zadowoleni i mówili że się cieszą że się zgodzili na operację tam na miejscu na wyjeździe mimo początkowego zastanawiania się czy nie transportować się do Polski, bo że jak widzą jak w Polsce wygląda leczenie kręgosłupów (dostępność do leczenia) to nie chcieliby przez to przechodzić, a akurat obaj oni mówili że operacje poszły dobrze i wrócili do pracy.. Także wiesz, na wszelki wypadek nie zapomnij w NFZ pobrać potwierdzenia ubezpieczenia, bo z tego co widziałem w oddziale NFZ to 75% petentów przychodzi tam w celu pobrania jakiegoś takiego zaświadczenia przed wyjazdem a pozostali w innych sprawach. Bardziej @melodia mogłaby chyba coś na ten temat więcej powiedzieć.