Zabiegi endoskopowe prywatne Poznań dr Winkler odcinek lędźwiowy
Strona główna › Fora › Metody leczenia › Po operacji › Zabiegi endoskopowe prywatne Poznań dr Winkler odcinek lędźwiowy
- Ten temat ma 28 odpowiedzi, 6 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 year, 7 months temu przez
jennyf44.
-
AutorWpisy
-
10 maja 2021 o 14:02 #49147
Pilnie poszukuję kontaktu z osobami które miały przeprowadzony zabieg metodą endoskopową w szpitalu prywatnym im . św. Wojciecha w Poznaniu a zabieg wykonał dr Winkler.
Pozdrawiam8 czerwca 2021 o 18:45 #69169Ja byłam dwukrotnie w zeszłym roku i nie polecam.
8 czerwca 2021 o 23:12 #69176A co u Was poszło nie tak?
Nie znam osobiście ani tego lekarza ani jego pacjentów.- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C