Zastrzyki na kregoslup
Strona główna › Fora › Schorzenia i urazy kręgosłupa › Odcinek szyjny › Zastrzyki na kregoslup
- Ten temat ma 10 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 2 years, 5 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
19 lutego 2021 o 15:18 #49092
Witam! Czy probowaliscie zastrzykow na dyskopatie kregoslupa szyjnego i czy pomoglo? Sa rozne opinie, jednym pomaga na chwile, drugi w ogole.
Jak bylo u was?
Pozdrawiam cieplo
19 lutego 2021 o 22:13 #68253Ja dotąd nie słyszałem o takich w Polsce – jak lata temu o nie pytałem to Administrator napisał że wątpliwe że są (http://forum.drkregoslup.pl/forum/Odcinek-szyjny/256-przewlek%C5%82y-b%C3%B3l-szyji-karku). Nie wiem czy to się zmieniło. Jeśli masz informacje że gdzieś takie zastrzyki w odcinku szyjnym robią to proszę napisz, może się to przydać innym.
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
Za tą wiadomość podziękował(a): przepuklina19 lutego 2021 o 22:54 #68255A o jakich to powiklaniach pisze administrator? Ja mozliwe, ze bede miala taki zastrzyk w Orthosie we Wroclawiu. Teraz nie wiem, czy sie zgadzac.
Zawislak tez robi, ale to nie jest w szpitalu. On chyba nie robi blokady, tylko jakies witaminy wstrzykuje.
Czy przy takim zastrzyku mize dojsc do paralizu?
19 lutego 2021 o 23:33 #68257Nie wiem, nie miałem w końcu, nikt mi nie zaproponował. Teraz takie do-stawowe czuję że w obecnej sytuacji mogły by mi coś dać ale nadal nie wiem czy ktoś w odcinku szyjnym to robi w Polsce czy nie.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C