Zwiększenie uprawnień lekarzy POZ
Strona główna › Fora › Pozostałe tematy › Opinie o lekarzach / fizjoterapeutach › Zwiększenie uprawnień lekarzy POZ
- Ten temat ma 5 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 7 years, 3 months temu przez
uzytkownik421.
-
AutorWpisy
-
11 marca 2014 o 06:45 #47895
Niechcący ostatnio włączyłem telewizor, i dowiedziałem się, że planowane jest “rozładowanie kolejek do lekarzy specjalistów”. Ma to być podobno zrealizowane między innymi poprzez zwiększenie (przywrócenie!) możliwości lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej wystawiania skierowań na bardziej specjalistyczne badania. Ciekawe, czy jakieś badania przydatne dla “kręgosłupowców” wejdą w ten zakres. W obecnej chwili trzeba nieraz czekać wiele miesięcy do specjalisty tylko po to, żeby wystawił skierowanie np. na tomografię czy rezonans, a potem po raz drugi iść do niego już z wynikami.
- Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C
13 marca 2014 o 20:44 #53952No ciekawe, ale wydaje mi sie ze to tez nie jest rozwiazanie bo gdy lekarz rodzinny bedzie mogl np dac skierowanie na tomografie to automatycznie zwiekszy sie czas oczekiwania na badanie bo jak kazdy lekarz bedzie mogl dac skierowanie to kolejki beda ogromne i wyjdzie na to samo :/
- 2011 - Discektomia lędzwiowa L5/S1, 2013 - TLIF L5/S1 (skopane), 2014 - Odbarczenie lewego korzenia przez implant droga foraminotomii L5/S1